S potešením vám oznamujeme, že spoločnosť DASSAULT SYSTEMES SOLIDWORKS pokračuje v spolupráci so svojimi predajcami a spolu vám chceme poskytnúť pridanú hodnotu, aby sme našim zákazníkom pomohli v tejto dobe neistoty, ktorá je spôsobená vírusom COVID-19 a výslednou potrebou spoločenského dištancovania.
Platforma 3DEXPERIENCE umožňuje skvelé riešenia a spoluprácu kdekoľvek na akomkoľvek zariadení, pretože sa všetci prispôsobujeme novej situácii - práci z domu alebo mimo kancelárie. Naučte sa, ako začať pracovať v cloude s našimi najnovšími riešeniami tu: https://www.solidworks.com/online-product-trials
Pre súčasných používateľov ktorí pracujú v SOLIDWORKSe na stolných počítačoch ponúka SOLIDWORKS množstvo riešení, ktoré vám umožnia pracovať mimo vašej kancelárie a my vám s tým pomôžeme pri každom kroku.
Prvým krokom je zistiť, aký typ licencie máte. Najjednoduchší spôsob, ako to urobiť, je spustiť SOLIDWORKS, potom v hlavnej ponuke kliknite na „Pomoc“> „O SOLIDWORKS“> „Zobraziť sériové číslo“ a uvidíte svoje sériové číslo. („Help“ > „About SOLIDWORKS“ > „Show Serial Number“)
Ak vaše sériové číslo začína číslami 0000, 0001, 9000 alebo 9001, jedná sa o komerčné samostatné sériové číslo:
Ak vaše sériové číslo začína číslami 0010 alebo 9010, jedná sa o sériové číslo licencie SolidNetwork License (SNL) a postup pri jeho používaní z domu sa mierne líši.
Ak je vaše sériové číslo samostatnou licenciou, existuje niekoľko možností. Prvou možnosťou je prevod licencie a reaktivácia na inom počítači, napr. vašom počítači alebo notebooku doma. Metóda prenosu licencie sa nazýva „Deaktivácia“. Kroky deaktivácie sú detailne popísané na nasledujúcom linku: https://blogs.solidworks.com/tech/2018/01/18118.html
Druhou možnosťou je využitie online licencovania, ktoré spája vašu licenciu s prihlásením používateľa a nie so strojom. Ak sa chcete dozvedieť, ako spravovať svoju samostatnú licenciu pomocou online licencovania, navštívte tento odkaz: https://blogs.solidworks.com/tech/2018/08/convert-your-solidworks-standalone-license-to-an-online-license.html
Ak nemáte prístup k svojmu počítaču a nemôžete ho previesť (deaktivovať), kontaktujte nás alebo svojho predajcu SOLIDWORKS.
Ak je vaše sériové číslo licenciou SolidNetwork (SNL), taktiež máte niekoľko možností! Najjednoduchšie je vyskúšať si licenciu prostredníctvom pripojenia VPN. Prosím, pri nastavovaní zabezpečeného pripojenia VPN spolupracujte so svojím oddelením IT. To vám umožní prístup k licencii z vašej domácej kancelárie. Spúšťanie SOLIDWORKS môže byť pomalšie pri používaní pripojenia VPN v porovnaní s použitím vášho obvyklého sieťového pripojenia v kancelárii.
Ak nemáte prístup k sieti VPN a ste stále v kancelárii, ďalším riešením je požičať si licenciu. To vám umožní zobrať si počítač domov a pracovať so SOLIDWORKSom počas nasledujúcich 30 dní (toto je maximálny čas na vypožičanie licencie). Požičiavanie by sa malo uskutočňovať v kancelárii pripojenej k vašej sieti a NIKDY nie prostredníctvom pripojenia VPN. Keď si požičiate licenciu, licencia zostane vo vašom počítači bez ohľadu na to, či sa SOLIDWORKS používa na vašom stroji, takže licenciu nemôžete zdieľať s ostatnými používateľmi, kým ju nevrátite.
Ak si potrebujete ponechať licenciu na viac ako 30 dní, SOLIDWORKS ponúka aj možnosti licencovania termínov: https://blogs.solidworks.com/solidworksblog/2017/06/right-perpetual-term-licenses.html
Ak si chcete požičať licenciu, prečítajte si tento článok a snímku obrazovky nižšie: http://help.solidworks.com/2020/english/SolidWorks/install_guide/t_borrowing_snl_licenses.htm
Toto je krátkodobé riešenie pre situáciu vírusu COVID-19 a NIE JE náhradou za dlhodobé licencovanie.
Získajte najnovšie informácie