Predplatená podpora Subscription Service



Ak využívate predplatenej podpory SOLIDWORKS, vaša organizácia obdrží upgrady a aktualizácie, technickú podporu od predajcu a prístup k širokej škále databáz.

Služby technickej podpory

Predplatená podpora SOLIDWORKS vám prináša technickú podporu poskytovanú vaším miestnym autorizovaným predajcom. Podpora zahŕňa telefonickú + emailovú asistenciu k produktovým funkciám, problémom s inštaláciou a riešenie problémov.

Znalostná databáza

Hľadajte v rozsiahlej knižnici s technickými článkami, radami a upozorneniami, témami pomocníka, osvedčenými postupmi a makrami, ktoré všetky spísali a skontrolovali odborníci SOLIDWORKS. Kedykoľvek budete potrebovať informácie, buďte si istí, že odpovede máte na dosah ruky.

Aktualizácie a vylepšenia softvéru

Získajte automatické upgrady na aktuálnu verziu softvéru SOLIDWORKS, vrátane nových verzií a servisných balíčkov (Service packs). Upozornenie e-mailom vás informuje o dôležitých novinkách, servisných požiadavkách a najnovších aktualizáciách softvéru.

Zákaznícky portál

Vám prináša výhodu v podobe nepretržitého on-line prístupu k dôležitým informáciám a zdrojom, vrátane:

  • najnovších verzií softvéru SOLIDWORKS a servisných balíčkov,
  • vedomostnej základne, širokej ponuky technických dokumentov a zdrojov,
  • celkového prehľadu servisných požiadaviek (SRS) a chýb,
  • návrhy na vylepšenia, ktoré vám pomôžu ovplyvniť budúce verzie,
  • možnosťou podieľať sa na širokej škále diskusných fór,
  • registrácia softvérových licencií,
  • možnosti revízie informácií o licenciách a predplatených službách,
  • možnosti upravovať svoj zákaznícky profil.

Prečo využiť službu Subscription Service ?

V dnešných ekonomických podmienkach je dôležité udržať vždy aktuálne vývojové prostredie, ktoré zachováva vašu konkurencieschopnosť, zlepšuje prevádzkovú efektivitu a podporuje vývojárov. SOLIDWORKS Subscription Service ponúka šikovný a flexibilný spôsob, ako získať čo najviac z investícií do riešení SOLIDWORKS.

  • Zostaňte produktívni: Získajte pre vylepšenie vašej investície do softvéru SOLIDWORKS ® komplexnú podporu miestneho predajcu, ktorý vás prevedie cez akúkoľvek výzvu. Môžete si dokonca pohovoriť s odborníkom zo spoločnosti Dassault Systèmes SolidWorks Corp., ktorý môže pristupovať na vašu pracovnú plochu (po schválení).
  • Udržte efektívne náklady: Predplatená podpora s jednoročnou či trojročnou zmluvou prináša zľavy aj spoľahlivú ochranu ceny po celú dobu trvania zmluvy. Pri schopnosti predvídať náklady môžete. Uvoľniť peniaze pre ostatné inžinierske investície. Ochrana ceny má spätnú účinnosť, takže môžete pridať nové licencie k predplatenej podpore - kedykoľvek a za pôvodných podmienok.
  • Udržte si náskok pred konkurenciou: Upgrady, nové a špeciálne verzie, prídavné funkcie, webové semináre - všetko exkluzívne pre predplatiteľov - vám pomôžu zlepšiť vašu výkonnosť i produktivitu a udržať si konkurencieschopnosť vo vašom odbore. Tieto zdroje získate pre produkty SOLIDWORKS Standard, SOLIDWORKS eDrawings® Professional, PhotoWorks, SOLIDWORKS Toolbox, SOLIDWORKS Utilities a FeatureWorks®.
  • Zostaňte v kontakte: SOLIDWORKS je 3D CAD riešenie s najširším nasadením na svete, čím vytvára obrovské, živé spoločenstvo pre spoluprácu, rozvoj podnikania, vzdelávanie a inšpiráciu. Zostaňte v spojení s technickými odborníkmi, vývojári a ostatnými užívateľmi SolidWorks prostredníctvom akcií a ďalších príležitostí, ktoré sú dostupné iba predplatiteľom.
  • Zostaňte dobre informovaní: Okrem živej podpory získavajú predplatitelia plný prístup k znalostnej báze SolidWorks, rozširujúce sa webové knižnici podrobných informácií a zdrojov. Znalostnej bázy, prístupná iba predplatiteľom, je často aktualizovaným zdrojom s technickými článkami a radami, témami pomocníka, osvedčenými postupmi, riešeniami a makrami. Všetky sú spísané a skontrolované odborníkmi SolidWorks a doručované na vyžiadanie vďaka účinnému vyhľadávania. Pár minút individuálnej výučby môže zvýšiť vašu produktivitu po celú kariéru.
  • Zostaňte v obraze: Predplatitelia majú voľný prístup ku skúškam a certifikáciu Certified SOLIDWORKS Associate aj Certified SOLIDWORKS Professional. Tieto certifikáty sú signálom pre zákazníkov, zamestnávateľov aj kolegov z priemyslu, že používateľ SolidWorks získal buď základné, alebo pokročilú úroveň odborné znalosti (CSWA, či CSWP) 3D CAD riešenie s najširším nasadením na svete. Skúšky tiež slúžia k odhaleniu oblastí, v ktorých sa jednotliví užívatelia 3D CAD riešenia ešte potrebujú zlepšiť.
  • Predĺžte životnosť softvéru: DS SolidWorks Corp. rieši všetky kľúčové otázky, na ktoré narazíte pri používaní SolidWorks, či už používate súčasnú alebo predchádzajúcu verziu. Táto plná, rozšírená podpora beží celkom 18 mesiacov od uvedenia, čo vám prináša slobodu vykonať upgrade podľa vlastných podmienok a časových možností.
  • Rozsiahly 2D a 3D obsah: Užite si priamy prístup k rozsiahlej knižnici výkresov, dielov, zostáv a prvkov zaslaných užívateľmi SolidWorks z celého sveta. Presuňte myšou modely priamo do vašich projektov a ušetrite si hodiny navrhovania.
  • Špeciálne výsady: Ako predplatitelia môžete priamo ovplyvniť budúci vývoj softvéru SOLIDWORKS a vyžiadať si konkrétne vylepšenia. Predplatitelia iniciujú viac ako 90 percent zo stoviek nových vylepšení v každej verzii SOLIDWORKS. Predplatitelia tiež majú jedinečný nárok na predbežné beta verzie softvéru SOLIDWORKS a včasný prístup (EV) k servisným balíčkom, čo im ako prvým umožňuje zarábať na najnovších možnostiach CAD riešení.
  • Zákaznícky portál SOLIDWORKS: Exkluzívna on-line portál so zameraním od nákupu cez inštaláciu až po upgrade. Sprístupňuje celú šírku zdrojov predplatených služieb SOLIDWORKS, vrátane upgradov, servisných balíčkov, požiadaviek na vylepšenie, licenčných informácií, archivovaných webových seminárov, partnerských zliav, e-learningu a ďalších. Je prispôsobiteľný podľa vašich individuálnych alebo skupinových preferencií.